دیابت با بیماری های کلیه است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من paitent دیابت با بیماری کلیوی هستم، من شنیده ام که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است. بنابراین من تعجب است آن را برای بیماری من مفید است؟ در واقع، پاسخ مثبت است. شما می دانید، انواع بسیاری از گیاهان را می توان در میکرو چینی پزشکی مورد استفاده قرار وجود دارد، و در طول درمان پزشکان گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب، به طوری که به همین دلیل است که این درمان اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع درمان خارجی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، آن را یکی ذات بخشی از فرهنگ چینی است. با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو.مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توانید آن را درمان دیابت با بیماری کلیوی؟

برای درمان دیابت، اولین چیزی است که برای کنترل قند خون است. اما نکته کلیدی برای کنترل این بیماری است برای محافظت از کلیه ها remaning از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان درست است، آن را می توانید بیماری کلیه بدون ایجاد damge بیشتر به بدن را درمان کند.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیوی، انجام hestitant به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/4016.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دیابت با بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: